09.03.06

O sol, de novo

Ήλιε μεγάλε ανατολίτη μου,
χρυσό σκουφί του νου μου,
αρέσει μου στραβά να σε φορώ, πεθύμησα μαζί σου για να παίξω,
όσο να ζεις τόσο να ζω κι εγώ για να χαρεί η καρδιά μας.
Καλή 'ναι τούτη η γης,
αρέσει μας σαν το σγουρό σταφύλι.
Στον μπλάβο αγέρα Θε μου κρέμεται
στο δρόλαπα κουνιέται
και την τσιμπολογούν τα πνέματα
και τα πουλιά του ανέμου..
Ας την τσιμπολογήσουμε κι εμείς να δροσερέψει ο νους μας!

Νίκος Καζαντζάκης, "Οδύσσεια"

Sun, my giant coming from the east,
my thought's golden hat,
I like to wear you askew, I eager to play with you,
let me live as much as you will leave so that our heart jubilates.
This land is good,
we like it as we like the curly grapes.
It hangs, god, in the purple air
and spirits collar it
as well as the wind birds...
Let's also collar it so that our mind gets fresher!

Nikos Kazantzakis, "Odyssey"

Keine Kommentare: